Lehtileikkeet: haamuasiakkaat auttoivat apteekkien lääkeneuvonnan tutkimisesssa

Apteekkien itsehoitolääkeneuvontaa tutkittiin haamuasiakkaiden avulla Apteekkien neuvonta toteutuu hyvin asiakkaan pyytäessä lääkettä oireeseen. Kehitettävää lääkeneuvonnassa sekä lääkehoidon tarpeen ja soveltuvuuden arvioinnissa on erityisesti silloin, kun asiakas pyytää kipulääkettä kauppanimellä. Apteekin verkkopalveluissa lääkeneuvonta toteutuu vaihtelevasti: osassa erittäin hyvin, osassa ei lainkaan. […]

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeli”Sähköistyvä sosiaaliala” – miten ja minkälaisiin digipalveluihin panostaa alalla, jossa on vaalittu kasvokkain kohtaamista?
Seuraava artikkeliPihlajalinna on tehnyt Kilpailu- ja kuluttajavirastolle virallisen yrityskauppailmoituksen Pohjola Sairaalan ostosta