Aiforian markkinointijohtajaksi Manuel Ahlsten

Aiforia Technologies Oyj on nimittänyt markkinointijohtajakti Manuel Ahlstenin. Hänen vastuualueenaan on markkinoinnin strategiset linjaukset ja toteuttaminen sekä kliinisellä että prekliinisellä markkinalla. Manuel pyrkii roolissaan vauhdittamaan yhtiön kasvustrategian toteuttamista edistämällä Aiforian tunnettuutta ja tukemalla myynnin ponnisteluja. – Patologian kuva-analyysi on murroksessa […]

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliLehtileikkeet: Humana AB:sta varastettiin henkilötietoja kyberhyökkäyksessä
Seuraava artikkeliKaskinen valitsi Kristinamedin työterveyshuollon tuottajaksi ja kilpailuttaa palvelut vuonna 2024