Aurora Innovationin digitaalinen työkalu paransi kyselyn mukaan työn sujuvuutta terveyskeskuksissa

Terveydenhuollon asiakaspalvelun viestintäratkaisuja tarjoava Aurora Innovation selvitti SaaS-työkalunsa vaikutuksia terveyskeskusten työn sujuvuuteen. Kyselyssä mitattiin työn sujuvuutta, työtehtävien selkeyttä, työn helppoutta, työympäristön rauhoittumista ja potilastyön kohentumista. Kyselyyn vastasi yli 800 perusterveydenhuollon ja hammashoidon ammattilaista, joiden työroolit vaihtelevat hoitajista lääkäreihin ja sihteereihin. […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliVäkivalta lisääntynyt yksityisillä sosiaali- ja terveysalan työpaikoilla
Seuraava artikkeliTamro ja Otsuka aloittivat yhteistyön – Tamron tiedolla johtamisen palvelut ratkaiseva tekijä