Aurora Innovationin Toni Kivinen: ”Digikeskustelussa voi unohtua tärkein yhteydenottokanava: puhelinsoitto”

Ruotsalaisomisteisen Aurora Innovationin TeleQ-asiointipalvelua käyttää noin 10 000 terveydenhuollon ammattilaista Suomessa. Asiakkaina on kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Aurora Innovationin Suomen maajohtaja Toni Kivinen on huolissaan siitä, miten hyvinvointialueet aikovat kehittää asiointipalveluaan. – Olemme jo törmänneet joihinkin kilpailutuksiin, joissa hinta on määräävä […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliSpark Finlandin hautomossa tiimit kypsyttävät markkinaymmärrystään – Haku avautuu marraskuussa
Seuraava artikkeliHarjun terveys Hartolan sote-palveluiden tuottajaksi – ”Tärkeä aluelaajennus”