Esperi selvitti asukkaiden tyytyväisyyttä – Tulokset paranivat kaikilla mittareilla

Esperin asukas- ja läheiskyselyä on uudistettu: kotien asukkailta palaute kerättiin nyt ensi kertaa mobiililaitteilla ja läheisiltä tekstiviestikyselyllä. Lisäksi kysymyksissä pyrittiin entistä paremmin huomioimaan eri asukasryhmien tarpeet (ikäihmiset, mielenterveyskuntoutujat sekä kehitysvammapalveluiden asukkaat). Kyselyyn vastasi yhteensä 2485 asukasta ja 1571 läheistä. Kaikkien […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliPihlajalinna avaa vastaanottokeskuksia – ensimmäinen Sastamalaan
Seuraava artikkeliSydänsairaala-yhtiöt valitsi Siemens Healthineersin etähoitoratkaisun tukemaan sydämen vajaatoimintapotilaiden hoitoa