Esperin vastuullisuusraportti 2021: asiakas- ja työtyytyväisyys jatkoivat myönteistä kehitystä

Vuosi 2021 oli Esperille merkityksellinen. Määrittelimme yhdessä henkilöstömme ja tärkeimpien sidosryhmiemme kanssa Esperin uudet arvot, jotka kuvastavat sitä, mitä yhtiö on tänä päivänä. Lisäksi otimme käyttöön eri asukasryhmiämme palvelevat toimintafilosofiat, joissa yhteisenä nimittäjänä on asukkaan yksilöllisten tarpeiden huomioiminen ja tukeminen, […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliProductivity Leapistä Digian tytäryhtiö – yhteistyö luo edellytyksiä vahvalle kasvulle etenkin sote-sektorilla
Seuraava artikkeliMehiläisen Fysios kasvanut yli 170 toimipisteeseen – kevään 8 yrityskauppaa vahvistavat tarjontaa myös laajan lääkinnällisen kuntoutuksen parissa