Fimean tutkimus: Apteekkien etämyyntipalveluiden lääkeneuvontaa tulee kehittää

Itsehoitolääkeneuvonnan laatu ja asiakkaan palveluprosessit vaihtelevat apteekkien eri etämyyntipalveluissa. Asia selvisi Fimean toteuttamassa haamuasiakastutkimuksessa, jonka tavoitteena oli selvittää itsehoitolääkeneuvonnan toteutumista suomalaisten apteekkien verkkopalveluissa ja muissa etämyyntipalveluissa. Tutkimuksen perusteella etämyyntipalveluiden merkittävin kehittämiskohde on itsehoitolääkeneuvonnan sisällön ja laadun parantaminen. Farmasian ammattilaisen neuvontaa […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliLehtileikkeet: Työperäinen maahanmuutto ratkaisee vain pienen osan sairaanhoitajapulasta
Seuraava artikkeliLääketeollisuus huolissaan potilasturvallisuudesta: Eduskunnan käsiteltävänä biologisten lääkkeiden apteekkivaihto