Harjun terveys kehittää palvelujaan perustamalla asiakasraadin

Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän ja Mehiläisen yhteisyritys Harjun terveys perustaa asiakasraadin. Asiakasraadin jäseneksi haetaan toukokuun aikana Lahden, Nastolan, Iitin ja Kärkölän sote-keskusten palvelujen käyttäjiä. Asiakasraadin tavoitteena on tuoda asiakkaiden näkökulmia yhteisyrityksen palveluihin, niiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Raadin jäseniksi haetaan sote-keskuksen palveluja käyttäviä […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliHelsingin kaupungin ostopalveluina Mehiläisen ja Terveystalon hoitamat terveysasemat pärjäsivät hyvin odotusaikojen vertailussa, mutta asiakkaiden suositteluindeksissä vaihtelua
Seuraava artikkeliMehiläisen toimitusjohtaja Janne-Olli Järvenpää sapattivapaalle – sijaisena toimialajohtaja Anssi Hartiala