SuPer: Hoitajat kokevat asiakasturvallisuuden kärsivän suurissa hoiva-alan yrityksissä

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin kysely Attendossa, Mehiläisessä ja Pihlajalinnassa työskenteleville superilaisille selvitti työntekijöiden kokemuksia muun muassa työn kuormittavuudesta ja omavalvontasuunnitelman toteutumisesta. SuPerin mukaan suurin osa vastaajista kertoi, että henkilöstömäärä suhteessa asiakkaiden tarpeisiin ei ole riittävä. Kyselyn mukaan esimerkiksi raportointi, […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeli9Lives hakee ketteryyttä yrittäjäomistuksella – yritys palasi takaisin suomalaisomistukseen
Seuraava artikkeliHyvinvointialan liitto: ”SuPerin kannanotot ikäihmisten palveluista ihmetyttävät negatiivisuudellaan”