Kati Sulin, Terveystalo: ”Digitaalisten ratkaisujen käyttäjälähtöisyys pitää viedä uudelle tasolle”

Eri toimialoilla on eri kypsyystasoja, mitä tulee digitaalisten palveluiden käytettävyyteen. Tämän on havainnut Terveystalon digitaalisen liiketoiminnan johtaja Kati Sulin, joka aloitti työnsä syyskuussa. Hänen mukaansa terveydenhuollossa digitaalisten palveluiden käyttäjälähtöisyys laahaa muiden toimialojen perässä. Sulin on työskennellyt Ifolorissa ja Fazerissa, joissa […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliTerveystalon selvitys: Sairauspoissaolot vähenivät merkittävästi työterveyden mahdollistaman lyhytpsykoterapian ansiosta
Seuraava artikkeliLehtileikkeet