Lehtileikkeet

Markkinointi & Mainonta: Terveysalan markkinoinnin panostukset tuplaantuivat tammikuussa Jos soteuudistus toteutuu, terveyspalvelujen mainostajille riittää mielenkiintoisia töitä vuosiksi. Pelkästään uuden systeemin käyttöohjeiden tekeminen palvelujen käyttäjille ja hoitohenkilökunnalle työllistää muutaman viestintätoimiston ja palvelumuotoilijan. Lisäksi tulee markkinointi, jolla houkutellaan kansalaisia uusien sotekeskusten asiakkaiksi. […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliKaikki mitä olet aina halunnut tietää vaikuttavuudesta – tai ainakin hyppysellinen
Seuraava artikkeliMuutoksia Oriola Oyj:n johtoryhmässä