Medaffcon Oy kehittää sähköisen asioinnin raportointia Etelä-Savossa

Medaffcon Oy kehitti mallinnuksen, jonka asulla sähköisen asioinnin raportointi parani ja kustannusten vertailu helpottui Essotessa tänä syksynä, kun kuntayhtymän verkkosivuilla julkaistiin maaliskuussa 2021 chat-palvelu asiakkaiden käyttöön. Etelä-Savon sote-uudistuksen ICT-asiantuntija Anni Sormusen mukaan sähköisen asioinnin laajentaminen on tärkeä kehityskohde Etelä-Savossa ja […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliFinCap toteuttaa Nonna Groupille seniorikohteen Rovaniemelle
Seuraava artikkeliMehiläinen panostaa Saksan terveydenhuoltomarkkinoihin pitkällä tähtäimellä