Mehiläinen keräsi laatukyselyllä tietoa asiakkaiden kokemasta hyödystä vastaanotoilla käynneistä – samalla kertyi tietoa tiimityöskentelymallin ja digivastaanoton toimivuudesta

Mehiläisessä otettiin käyttöön syksyllä 2021 uusi terveydenhuollon laatukysely. Laatukyselyn tulokset osoittavat, että 76 % lääkärikeskusten vastaanotolla asioineista pärjää sairautensa kanssa paremmin vastaanoton jälkeen. Kyselyyn vastasi noin 25 000 Mehiläisen lääkärikeskusten asiakasta. Hyviä tuloksia saatiin myös julkisten terveyspalveluiden yksiköistä. Kysely lähetettiin tekstiviestinä […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliUusi bioteknologia-startup kehittää DNA-rokotealustaa matala- ja keskituloisiin maihin
Seuraava artikkeliEsperi tarjoaa hoivakodin ukrainalaispakolaisten käyttöön