Mehiläisen digipalvelu laajentuu Suomessa ja ulkomailla

Digitaalisten palveluiden käyttö lisääntyy Suomessa korona-ajan kasvuhyppäyksenkin jälkeen samalla kun fyysiset hoitokäynnit ovat palanneet koronaa edeltävän ajan tasolle. Näin kertoi Mehiläisen toimitusjohtaja Janne-Olli Järvenpää toimittajille suunnatussa taustatilaisuudessa tiistaiaamuna. Fyysistä ja digitaalista palvelua yhdistävä tarjonta on tärkeä kilpailutekijä Mehiläiselle sekä Ruotsissa […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliFinnadvancen alusta tuo tehokkuutta lääkekehityksen prekliiniseen vaiheeseen – yritys kehittää veri-aivoeste-mallia
Seuraava artikkeliAbacus Diagnostica, Kaivogen ja Labrox yhdistyvät – tavoitteena tuoda markkinoille yksi laite vieritestaukseen