Mehiläisen Joonas Turunen: ”Terveysasemille ohjataan päivystyksistä raskashoitoisia potilaita, osasyynä hoivan ongelmat”

Mehiläisessä yksityisten terveyspalveluiden kysyntä on ollut korkealla kesän aikana. Digiklinikan chatissa käyntimäärät kasvoivat noin 50 prosenttia viime vuoteen vastaavaan aikaan verrattuna. – Kysynnän kasvu ei johdu ainoastaan julkisen sektorin kuormittumisesta, vaan taustalla on myös muita tekijöitä. Koronapandemian jäljiltä on hoitovelkaa, […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliMehiläinen konseptoi digipalvelunsa SuomiSote-alustaksi – Länsi-Uudenmaan ja Päijät-Hämeen hyvinvointialueet ottavat käyttöön
Seuraava artikkeliPihlajalinnan talouskatsaus, Joni Aaltonen: ”Kysynnän lisääntyminen ajaa palvelutarjonnan kasvattamista”