Aurora Innovationin tilasto kertoo terveydenhuollon puhelinpalvelun ruuhkautuneen pahasti elokuussa

Suomalaisten yhteydenotot terveydenhuoltoon jatkoivat poikkeuksellista nousua heinäkuussa ja elokuussa, kertovat Aurora Innovationin tilastot. Suomen terveydenhuollon organisaatioihin tulevien asiakaspuheluiden määrää seuraavien tilastojen mukaan suomalaiset hakeutuivat hoitoon aiemmista vuosista poiketen myös lomakauden aikana. Elokuussa terveydenhuollon asiakaspalvelunumerot ruuhkautuivat pahoin koronatesteihin liittyvistä kysymyksistä. Koronatartunnan […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliEsperi Care sulkee mielenterveyskuntoutujien yksikön Espoossa
Seuraava artikkeliHIMSS & Health virtuaalitapahtumassa 7.–11.9. pohditaan digitalisaation merkitystä koronakriisissä ja esitellään VTT:n älykotia