Takedan terveystietokampanjan osana julkaistiin adhd-peli

Miltä adhd tuntuu? -terveystiedotuskampanjassa julkaistu peli vie pelaajan adhd:n kanssa elävän henkilön kokemusmaailmaan. Pelin ja terveystiedotuskampanjan on toteuttanut Takeda yhteistyössä asiantuntijapsykiatrin, ADHD-liiton ja kokemustoimijoiden sekä suomalaisen peliyritys Psyon Gamesin kanssa. Miltä adhd tuntuu? -terveystiedotuskampanja avartaa aikuisen oirekuvaan liittyviä myyttejä ja […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliTerveystalo ostaa Nuorten Sutelan – lastensuojelun palvelut laajentuvat
Seuraava artikkeliPsyon Gamesin Olli Rundgren: ”Pelillistäminen on keino taklata väärää terveystietoa”