Terveystalo julkaisee dataa etäasioinnista

Etävastaanottojen kysyntä on ollut selkeässä kasvussa jo ennen koronaepidemiaa, mutta maaliskuun alussa Terveystalon chatissa, videoyhteydellä ja puhelimitse tapahtuvien vastaanottojen kysyntä ponkaisi kymmenkertaiseksi. Etäasiointi mielletään tyypillisesti chat-keskusteluksi, mutta niiden osuus Terveystalon 7 500 päivittäisestä etävastaanotosta on vain 25-35 prosenttia. – Koronaepidemian […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliPihlajalinnan yhteistoimintaneuvottelut päätökseen
Seuraava artikkeliAbacus Diagnostica aloittaa kotimaisen koronavirustestin toimitukset