Terveystalo lähestyy sosiaalisen median jättiläisiä avoimella kirjeellä – Peräänkuuluttaa tunnustusta covid-19 asiantuntijoille

Tutkimuksen mukaan 20 prosenttia sosiaalisessa mediassa leviävästä väärästä koronavirus-informaatiosta on poliitikoiden, julkisuuden henkilöiden tai muiden vaikuttajien jakamaa1. Siitä huolimatta alustojen algoritmit suosivat tätä sisältöä yli muiden. Auttaakseen taistelussa virheellistä tietoa vastaan Terveystalo lähestyy sosiaalisen median jättiläisiä (Facebook, Twitter, Google ja […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliOrion suunnittelee tutkimuksen ja tuotekehityksen keskittämistä syöpäsairauksiin ja kipuun ja käynnistää muutosneuvottelut , jotka voivat johtaa 37 työpaikan vähenemiseen , uusi organisaatio aloittaa kesään mennessä
Seuraava artikkeliSopimusjuridiikan ja riskienhallinnan asiantuntija Suvi Hirvonen-Ere: Kansainvälistyvää yritystä suojaa riskeiltä hyvin laadittu ja toimitettu sopimus  – vältä yleisimmät sudenkuopat