Terveystalo lisää matalan kynnyksen palveluita ja uusia toimintamalleja

Suomen Terveystalon hyvinvointiliiketoiminnan johtaja Hanna Puhakka kertoo Hoiva&Terveydelle, että Terveystalon tavoitteena on lisätä matalan kynnyksen palveluita, niin fyysisiä kuin digitaalisia. – Näihin palveluihin voi asiakas itse hakeutua, jos tuntee terveydentilansa tai hyvinvointinsa sitä vaativan, eikä niihin tarvita aina lääkärin arviota, […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliTerveystalo ostaa Rela-yhtiöt – ”hyvinvointipalvelut täydentävät hoitoketjuja”
Seuraava artikkeliSynosten vaikea tehtävä: miten muokata luuta mahdollisimman kivuttomasti