Uusi avaus sosiaalipalveluissa: Rinnekoti kehittää Futuricen kanssa asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin

Rinnekoti käynnistää yhteistyön digitaalisia palveluja kehittävän ja rakentavan Futuricen kanssa. Yhteistyönä toteutettavan Tunne-projektin tavoitteena on oppia käyttämään palvelumuotoilua yhtenä ketterän kehittämisen välineenä. Tunne-projektin taustalla on tahtotila ymmärtää syvemmin Rinnekodin asiakkaiden ja työntekijöiden välistä kokemusta, erityisesti vuorovaikutusta ja tunteita. Omien tunteiden […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliEsperi Caren laaturyhmän puheenjohtaja Jaakko Valvanne: ”Vaatii taitoa johtaa niin, että laatu on hyvää ja jää voittoa”
Seuraava artikkeliRinnekodin hyvä tulos antaa eväitä kasvuun – uusia asumispalveluja Lahteen, Varsinais-Suomeen ja Espooseen