Väitös: Apteekin asiakkaat tyytyväisiä sähköiseen reseptiin

Sähköisen reseptin käyttöönotto on ollut apteekin asiakkaiden näkökulmasta onnistunut uudistus, osoittaa proviisori Elina Lämsän väitöstutkimus. Palvelun käyttöön ja toimintoihin liittyvää tiedottamista ja neuvontaa on kuitenkin tarpeen edelleen jatkaa. Kyselytutkimukseen vastanneiden mukaan reseptiasiointi apteekissa on ollut sujuvaa: vain joka kymmenennellä oli […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliEU:n selvitys: 96 prosenttia lääkäreistä käyttää digitaalista potilastietojärjestelmää
Seuraava artikkeliVarsinais-Suomen sairaanhoitopiiri luopuu Labqualityn omistuksesta