Virpi Holmqvist aloitti Attendon liiketoimintajohtajana: ”Johtamisen rakenteet palvelemaan avoimuutta”

Attendon liiketoimintajohtajana maanantaina aloittanut Virpi Holmqvist nostaa tärkeimmäksi kehityskohteeksi systemaattisen laadun varmistamisen, joka lähtee hyvästä henkilöstökokemuksesta. Attendossa on juuri päättynyt henkilöstökysely, jonka pohjalta esille nousevia asioita lähdetään kehittämään. – Hyvän henkilöstökokemuksen kautta syntyy hyvä asiakaskokemus, sillä laatu syntyy kohtaamisten kautta. […]

Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Yhtiöt -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliPilke päiväkodit Oy ostaa lasten kotihoitopalvelut Stellalta – Pilke perusti tytäryhtiön
Seuraava artikkeliSote-uudistuksen kannattaa liikahtaa kohti asiakaslähtöisiä ja tuloksellisia palveluita